Jednovětné radosti v listopadu

10.01.2012 09:42

 

JíTI jednovětné radosti

25.11.2011, pátek

Dnes spousta drobných radostí, ale hlavně PÁŤULÍNEK!

A realizace s první pracovní deskou z Polystone, moc hezké!

24.11.2011, čtvrtek

Dnes mě opravdu pobavilo grafické vyjádření přísloví "ráno moudřejší večera"

kouknout a hádat další přísloví

21.11.2011, pondělí

ta naše domácí pohodička!!!

20. 11. 2011, neděle

konečně jsem to viděla!

19. 11. 2011, sobota

úprava fotek z dovolené

18. 11. 2011, pátek

Super nová úprava rýže - s pohankou, paprikou, nasekanou kyselou okurkou a "čerstvým" hráškem. Mňamka!

17. 11. 2011, čtvrtek

Vytvářím fotoknihu! Skvělá zábava!

16. 11. 2011, středa

úprava fotek z dovolené, konečně jsem se k tomu dostala a v těchto pošmourných dnech je to krásný relax!

 

15. 11. 2011, úterý

Krbíčkový pokec s kamarádkou se nakonec rozvinul v hezký fotovečer. Udělaly jsme si řadu zajímavých fotek :-)

14.11. 2011, pondělí

Davi mě vyzvedává autem z práce, jedu si jako princezna!

13.11. 2011, neděle

Rodinný oběd v našem domečku, setkání se vydařilo a Davi všem krásně povídal příhody ze služebky. A všichni dokonce poslouchali!

12.11. 2011, sobota

hurá návštěva, kamarádi dorazili po třech měsících, na oběd bylo kuře a la kachna a Jita sklidila ovace!

11.11.2011, pátek

Dnes se mi vrací Dawe ze služebky v Koreji. Myslím, že tuhle radost nic nepředčí!

10.11. 2011, čtvrtek

MÁM JI!

musela jsem si ce až do nakladatelství a pak pro ni na veletrh, ale mám ji. Jen mě mrzí, že mi nevyjde beseda autorů s promítáním fotek z cest, která bude v sobotu.

9.11. 2011, středa

Jsem celá rozněžněná z toho, jak děti mé kamarádky svou pidi logikou přemýšlejí o tom, jak je strejda David "u protinožců".

Večer před spaním starší klučík říká: My jdeme spát a strejda David vstává a jde do práce. Na to ze spodní postele malý připojuje dovětek: Já chci být jako strejda, já chci taky vstávat..(nechce se mu totiž spát). Když ráno staršího budíme do školky vyslechneme si: ááááách joooo, Já chci spát jako David, von teď jde teď spinkat a já musííím vstáávatt!!! Poslední slovo už s našpulenými rty a notně znechuceným výrazem...

8.11.2011, úterý

dnes mě nejvíc rozesmála paní, co si vezla ve městě pejska v golfáči. Viděla jsem ji na semaforu, a když jsem ji fotila, pejsek štěkal!

7.11.2011, pondělí

Je poledne, chystám se k obědu a mám telefonát z nočního SOULU, kde je můj drahý na služební cestě a po úspěšném letu jede v pořádku do hotelu. Snažím se pořád pojmout představivostí tu obří vzdálenost která nás právě rozděluje a užít si to vzrušení, jako bych tam byla s ním!

6.11.2011, neděle

podzimní procházka s foťákem ve vzkvétající rodné vesničce, v hlavní roli byla Agynka, od které možná budeme mít jednou štěňátko, až přijde ten správný čas.

5.11.2011, sobota

trošku smutné balení Davídka na služební cestu do Korey mi zpestřilo naše "parťáctví" celý den jsme si krásně povídali, prožívali spolu ten adrenalin cestovní horečky a smáli se tomu, jak se učil pozdravy a správnou hloubku korejské úkony.

4.11. 2011, pátek

Dnes krásný den u mé nejlepší kamarádky, kde jsem s kolegou vymalovala jejich kuchyni s obýváčkem. Vyzkošela jsem si nové techniky a spoustu jsem se toho naučila!

2.11. 2011, středa

Obědvala jsem sama s knihou, přisedla si paní (asi 55 let) která přijela do Brna na zkoušku z ortodoncie (v rámci oboru dentální hygientistka, který si dodělává). Moc hezky jsme si popovídaly. Jako v době, kdy jsem ráda potkávala nové lidi, byla všemu otevřená a netrpěla předsudky.

1.11.2011, úterý

Celou cestu z Brna jsme se v autě drželi za ruku a hráli jsme hru: "Já mám radost:" přičemž jsme vždycky museli zopakovat vše, co už bylo řečeno a jednu věc přidat. Náš výsledek byl takovýto: Já mám radost, že dneska jedeme brzy spolu do domečku, že udělám salátek, že Davídka poškrábu, že se hnedka vykoupu, že se budeme dívat na Archera, že půjdeme dnes brzy spát ...

Jaké běžné radosti ve všední den :-)

31.10.2011, pondělí

Dawe zopakoval svůj luxusní steakový úspěch.