Moje motivace

22.11.2011 14:49

Inspirována blogy, které jsem k tomuto tématu našla si myslím, že je dobrý nápad "odměnit se" za dosažení dílčích cílů. Nejsem určitě tímto tématem posedlá, avšak připadá mi to jako milá a celkem užitečná hra, a navíc si myslím, že co pro sebe mohu udělat dnes, neměla bych odkládat na zítřek.

Všemožně jsem si vyčetla, že 0,5 kg se dá zdravě zhubnout za týden bez hrozby následného jo-jo efektu a z toho vycházejí moje předpoklady, že do letních šatiček by mohla vklouznout už úplná laňka :-)

 

váha předpoklad dosažení / odměna dosaženo
65 kg 2 týden listopad / 0 12.11.2011
64 kg 4 týden listopad / 0  
63 kg 2 týden prosinec / 0  
62 kg 4 týden prosinec / sporttester FT40 BÍLÝ  
61 kg 2 týden leden / 0  
60 kg 4 týden leden / 0  
59 kg 2 týden únor /  nové rifle  
58 kg 4 týden únor / 0  
57 kg 2 týden březen / obnova šatníku :-)  

 

Příliš nepředpokládám, že by to šlo tak "lineárně" a také musím vzít v úvahu různé holčičí hormonální výkyvy, ale mít plán je dobré, ne?

Mám v plánu zavést zdravější přípravu jídla, více hlídat co skutečně jím, a kolik ... věřím, že se také podaří sepsat pár inspirativních receptů a vůbec, že mi nový přístup spojený se zveřejněním na webu přinese užitek, odhodlání a nějakou tu odměnu v podobě dobrých výsledků.

 

Velkou inspirací jsou mi hubnoucí blogy, které uvádím v samostatné záložce! 

můj CÍL:

 

Vždycky jsem patřila k těm šťastnějším a tak nějak přirozeně jsem byla štíhlá, až do chvíle, kdy jsem začala pracovat.

Náhle jsem přibrala, asi během 2 měsíců 6 kilo a dalších 6 do roka... Byla to velká rána, nejen pro můj šatník, mé sebevědomí, ale i pro mého partnera, který byl zvyklý na jiný "standard".

Jelikož jsem se vždy zaměřovala na občasné semtam zpevňovací svičení, nemám žádnou zkušenost s hubnutím, a mám takový pocit, že už začínají pracovat také určité "nepřátelské" okolnosti, jelikož ve skoro třiceti se už zřejmě nehubne, tak jako v sedmnácti...

Každopádně myslím, že to bude zábava. 

Nechte mi vzkaz :-)!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek