Naše Puntinka, psice domácí

23.06.2011 14:25

  

Puntinka je pejska domácí, stará se o ni tatínek od Dava, a mnohdy se má mnohem lépe než leckterý člověk. Je tvrdohlavá, zlomyslná, ale Davida poslouchá téměř na slovo. On je taky jedinný, koho poslouchá.

 

Byla zvyklá žít ve smečce složené ze čtyř pejsků. Ona - nejmladší nám ještě zůstala, ostatní její parťáci nám už  - bohužel umřeli - v úctyhodném psím věku. Role "puberťáka" smečky jí zůstala, ale teď jsme její smečkou my.

Jednou jsem ji chtěla potrestat a tak jsem masíčko, co jsem nesla, dala kočkám a udělala jsem na ni dlouhý nos. Odměno mi byla hromádka přímo v mém sandálku, umě vytočená pod přezkou, takž enebyla téměř vidět. Kdyby mě neupozornil na tu čerstvou nadílku nos, smála by se pod fousy naše psí madam... Kdybyste viděli, jak vykukovala za rohem. Ani jsem neměla na to ji vyčinit :-D zůstala jsem prostě PAF :-D