Okruh Francií 2011 - co chceme vidět?

14.07.2011 19:43

Rok jsme se věnovali výhradně našemu domečku a nyní jsme si řekli, že je čas poznat kousek světa a trošku si zacestovat.

Přispěla k tomu také možnost spojit naši dovolenou s Daviho služební cestou, což nám vše značně ulehčí.

Plány jsou veliké :-D A tři týdny bude krátká doba! Posuďte sami ....


Zvětšit mapu

 

NAŠE CÍLE:

B) Krkonoše, kde jsme dostali relaxační pobyt pro dvě osoby. Těšíme se na horské koloběžky, vířivku, Snězku, túru po "Kozích hřbetech" nebo procházku ve "Velkém dole". Láká mne také navštívení pramenů Labe, ale vyslechla jsem si, že z důvodu velkého množství turistů se tento koutek uzavírá a na Sněžce se nařizuje jednosměrný provoz. No považte! 10.000 návštěvníků denně! Tak mám trošku obavy, abychom na ten výšlap nemuseli stát frontu.

C) Po duševní přípravě v Krkonoších vyrážíme, a naším prvním cílem by měl být Mnichov, kde bych vedle katedrály ráda viděla místní letiště, o kterém mi už David vyprávěl a jeho prosklená hala mne velmi láká. Rostou v ní prý obří palmy a stolky, židle...všechno je ze skla...

D)  orlí hnízdo, jezero, noc v průsmyku

E) Neuwachstein je pohádkový zámek, který snad každý zná z Puzzlí :-D ráda bych ho alespoň z vnějšku prozkoumala a prochodila dostupné vyhlídky. Snad nám bude stačit den.

F) Zurich - historické město sevřené v horách

G) Épinal, zde bude Dawe pár dní pracovat, takže se zde zdržíme. Bydlet budeme v *****hotelu Merkur a doufám, že si to náležitě užijeme! Plánuji pozvolné seznámení s prostředím, kde nebudu vůbec rozumět, na silnici se mě budou všichni snažit zabít a prodělám první slinivkový záchvat po zdejších specialitách. Náš výlet má totiž také gurmánské pozadí a s tím můžeme začít již zde, v Épinalu.

H) Dál nás cesta zavede do Dijonu, kde nemůžeme vynechat závodní okruh, ale já se těším hlavně na město, kde je několik velmi zajímavých historických staveb, náměstí, kde stříkají vodotrysky přímo z dlažby a tak doufám, že bude náležitě teplo...Jako správní srdcaři přespíme zřejmě na okruhu.