Prosinec - měsíc "TĚLA"

23.11.2011 23:32

Pod vlivem právě dočtené knihy Projekt Štěstí jsem se rozhodla, že vyzkouším, alespoň jeden měsíc plnění předsevzetí. Vyhlásila jsem, stejně jako Gretchen první měsíc měsícem těla, biorytmů a porozumění jeho potřebám a pochodům.

K tomu přispívá i můj zostřený pohled na stravování, který řeším v samostatné části blogu.

Prosinec je měsíc ponocování a přejídání se a proto nevím, jak se mi podaří držet své předsevzetí, ale těžko na cvičišti...že...

Budu se soustředit na tyto nejdůležitější oblasti:

  • Spánek
  • Rytmus
  • Strava
  • Pohyb
  • Péče

Spánek

Určila jsem si, že potřebný spánek zjistím o víkendu, kdy půjdu spát v určitou dobu a vstanu, až se se probudím, sice je třeba minimálně tři týdny na vyladění přirozeného biorytmu, ale mě budou muset stačit víkendy. Fakt je ten že i dnes vstávám na budík a rozhodně neuléhám když se mi už chce spát, ale mnohdy přetahuju dlouho do noci. Můj drahý je plnohodnotná sova, a já už vlastně ani nevím, co jsem za zvíře, ovšem abych se přiznala, cítím se jako znásilněný skřivan :-)

Rytmus

Nerada to přiznávám, ale ačkoliv vím, že je pro tělo velmi důležité uléhat a vstávat ve stejný čas, nedělám to a hážu si hodinami odpočinku, jak se mi zlíbí. Nevím, jestli je lepší spát méně ale pravidelně, nebo nepravidelně, ale podle potřeby. Zjistím to a dám vědět :-)

Strava 

Účelem je pohybovat se v "hubnoucím" režimu, abych se dostala do "laního" stavu :-) věnuji tomu celý rozsáhlý blog

Pohyb

Ovej, to nejbolavější místo. ANo, hýbat se je potřeba. POtřebuje to tělo, mysl a hlavně můj zadek, ten zřejmě nejvíce. Cvičební plán se bude stávat z Powerplate, kterému jsem naprosto propadla a pak náštěv v posilovně kombinované s domácím cvičením, možná ještě turbocvičení dle inspirace na webu "tlustoprdky" (opravdu si tak říká). Podrobný plán je ve fázi příprav.

Péče

To je pro mne kupodivu velký problém, koupelnou probíhám pod sprchou většinou už napůl ve spánku a nějaké krémování a pečování je opravdu problém... ovšem ne nyní!

V prosinci se budu řídit následujícím pravidlem: Jakmile po příchodu z práce nakrmím svého drahého, skáču plavmo do vany, roztáčím uzávěry všech krémů a masek co mám a bud tak voňavá a hebká, až se bude zrcadlo divit!

Také plánuji otestovat různé další rozmazlovací techniky:

  • saunu
  • solárko
  • permanentní linky na oči, nabarvení řas a obočí
  • opečované a nalakované nehty
  • dobarvené vlasy