Rozhodla jsem se oslovit ostatní "hubňulky"

23.11.2011 09:43

Jak jsem říkala, blogů je celá řada, a některé poctivky píší opravdu zodpovědně každý den.

Je to velká motivace, a holčiny, kterým se daří jsou zářivým sluníčkem pro ostatní, které potřebují více energie k překonání sebe sama.

Rozhodla jsem se oslovit několik "hubňulek" s žádostí o zapojení do této "sítě" plné tipů, receptů, každodenních strastí a malých osobních vítězství.

Uvidíme, zda zavítají i ony ke mě, přece jen - důvěra zavazuje, a pokud sem někdo nakoukne s důvěrou, že jsem vydržela a postoupila ve svém snažení zase o píď dál, zavazuje mne to k tomu, abych nezklamala.

Stručně řečeno: jde o sebemučící a sebenasrávací techniku, která u ostatních funguje, jak jsem stačila vypozorovat.

Do toho holky! :-)

Líbí se mi blogy:

SMI na webu Dokážu to! - která bojuje a píše každý den,  má skvělého psa kterého cvičí a miluje ZUMBU

Juicygirl na webu Moje cesta za dokonalostí - která už ušla velký kus cesty

Fitness-girl na webu Fit is new Healthy - která mě dostává úžasnými praktickými recepty na zdravá jídla

Losig - it s praktickými jídelníčky i zprávami o pohybu

Be-fit - velmi zdravý přístup k tomu jak být fit, fandím

Lea - další z hubňulek, která má také řadu dalších všedních starostí a umí o tom napsat

Mon poctivé jídelníčky

 

Nechejte mi vzkaz :-) !

Datum: 25.11.2011

Vložil: Smi

Titulek: dokazu-to.blogerka.cz

Juuu, moc díky za zmínku!

Moc se mi líbí toje "sebemrskačská technika":) Já to tak vůbec neberu, mám blog spíš jako deníček a když si den takhle shrnu, víc vidím co sem dělala a nedělala a co bylo třeba dobře a co špatně:)

Držím ti moc palce, aby se ti hubnutí vydařilo:)

Datum: 25.11.2011

Vložil: fitness girl

Titulek: https://fitforlife.blogerka.cz

Páni, náhodou jsem si všimla, že jsi se o mě zmínila v tomhle článku. To je super, moc děkuji :) Jdu prozkoumat tvůj blog :)

Přidat nový příspěvek