....pár slov na úvod o "metodice"

09.11.2011 14:23

Blogů na tohle téma je neuvěřitelné množství, a tak mě napadlo, udělat si tu jedno nenápadné podmenu, kde dám průchod také svému "snažení" (=sebemrskačská motivace). Připadá mi jako hezký nápad odměnit se za "shozené" kilogramy, jako to dělá Smi ve svém blogu "Dokážu To". A tak popřemýšlím také o svých odměnách :-)

Vidím to tak na 8-10 kg, že by bylo dobré sundat, vycházím jednak z BMI a jednak také z toho, že to až donedávna byla moje dlouhodobě (10 let?) udržovaná hmotnost...

 

Jelikož je zde hodně "obličejových fotek" a moje anonymita leží v prachu :-), tak Vás nebudu trápit s fotkami ve spodním prádle. Pokud to půjde o těch 10 g, tak to určitě poznáte i na těch oblečených :-)

 

A teď nějaká metrika, ať můžu objektivně vyhodnocovat.

Hubnutí je práce. Dva dny v týdnu se tedy nebudu stresovat zápisem do tabulek a klidně si dopřeju "běžný" režim (předpokládám, že budu tak úzkostně sledovat, abych si nepokazila statistiku z týdne, že budu stejně "hodná")

  • každý týden si připravím tabulku s objektivními hodnotami naměřenými v sobotu ráno (váha + míry)
  • na www.flora.cz si vedu e-deník, kde zapisuji příjem a výdej energie každý všední den a sleduji bilanci, která se promítne zeleným či červeným okýnkem na konci každého dne. Známka vyjadřuje, kolik subjektivně pociťuji energie.
  • "Poznámka" je pro sraby :-)
  • cvičení: PW = powerplate, PO = posilovna, pokud se pochlapím, možná přibude B = běh a DC = domácí cvičení
  • rozhodla jsem se používat jako podporu L-karnitin 

Našla jsem si a vypočetla, že můj bazální metabolismus spotřebuje denně 6148 KJ, pokud chci zhubnout při své lehké kancelářské aktivitě, neměla bych překročit 6577 KJ/den ...a jak se ukázalo na e-kalkulačce z webu www.flora.cz, i když si myslím, že jím dobře, spočítané KJ mne lehce usvědčí!

Modrý život

Po vzoru Foglarových hochů, kteří si museli každý den vyplnit tabulku dobrých skutků jsem svůj projekt nazvala "Modrý život"

Nikdo o tom nesměl vědět a tak i já ....pssst....supertajně na vlastních webových stránkách věnujících se především rekonstrukci našeho domečku :-) vyhlašuji boj za krásnější JíŤu :-) pro mého Davídka a především pro sebe samu!

Nechejte mi vzkaz :-) !

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek